Tiskové centrum Napsali o nás: CrossCafe startuje kampaň na nový koncept franšíz

Napsali o nás: CrossCafe startuje kampaň na nový koncept franšíz

Cílem nové kampaně kavárenského řetězce CrossCafe je oslovit potenciální franšízanty.

Česká kavárenská síť CrossCafe spustila kampaň na podporu svého konceptu franšíz. Jejím prostřednictvím chce oslovit potenciální franšízanty a nabídnout jim možnost převzít již zavedené kavárny pod značkou CrossCafe.

Kampaň byla zahájena v lednu na sociálních sítích Facebook a Instagram s lokalizovaným cílením na města Plzeň a Beroun. Marketingová strategie zahrnuje tři typy kampaní zaměřené na dosah a zobrazení, na prokliky na microsite a na přímý sběr kontaktů na Facebooku. Poslední jmenovaná strategie se však ukázala jako méně efektivní a je postupně opouštěna. V prvním kvartálu letošního roku se plánuje natočení videa, které bude využito na microsite, v PR aktivitách i digitálních kampaních.

„Využíváme kombinaci PR a social media kampaní s cílením na města, kde CrossCafe aktuálně nabízí své pobočky k prodeji. Základem kampaně je microsite franchising.crosscafe.cz, která slouží jako hlavní centrum informací pro budoucí zájemce o koupi franšízy. Stránka je postavena na WordPressu, což umožňuje její další rozšiřování, přidávání obsahu i nabídku kaváren s detailními informacemi o jednotlivých pobočkách,“ říká Lucie Hrubá, ředitelka agentury Boys & Girls, jež je pod kampaní podepsána. 

CrossCafe mění přístup k franšízingu tím, že nabízí k odkupu pouze zavedené a prosperující kavárny. Tento model usnadňuje start podnikatelům, protože eliminuje riziko spojené s hledáním vhodné lokality a budováním nové klientely. Nový franšízant získává nejen fungující provozovnu se stálou klientelou, ale také kompletně proškolený tým zaměstnanců a a funkční systém zásobování. 

Kavárenská síť působí na trhu už 18 let. V současnosti čítá 23 kaváren v 10 českých městech, které provozuje celkem sedm franšízantů. Skupinu CrossCafe už od jejího vzniku většinově vlastní plzeňský patriot Jan Janák.

ZDROJ: https://www.mediaguru.cz/clanky/2025/03/crosscafe-startuje-kampan-na-novy-koncept-fransiz/