Tiskové centrum Síť CrossCafe i letos přichází s kampaní v boji proti rakovině prsu

Síť CrossCafe i letos přichází s kampaní v boji proti rakovině prsu

Kavárenský řetězec CrossCafe se i letos stal hlavním partnerem kampaně Ostře sledovaná prsa, jejímž prostřednictvím a s pomocí svých zákazníků bojuje proti rakovině prsu. Po celý říjen bude ve svých kavárnách prodávat speciální “prsní” hrnečky a servírovat růžové pink chai latte.

Speciální “prsní” hrnky bude možné během října pořídit ve všech kavárnách CrossCafe. Pro letošek se síť kaváren rozhodla také servírovat charitativní nápoj - pink chai latte. Jeho nákupem zákazník přispěje Alianci žen s rakovinou prsu pět korun a další pětikorunu za každý nápoj přidá CrossCafe.

 

„Růžovou barvu jsme pro charitativní nápoji zvolili proto, že je celosvětovým symbolem boje proti rakovině prsu a dlouhodobě je spojena s aktivitami na podporu proti této zákeřné nemoci,“ říká Petra Borová, manažerka marketingu CrossCafe.

 

Tváří letošní kampaně je influencerka Eva Šedivá (@flabgee), která ve spolupráci s CrossCafe natočila videa na sociální sítě, která informují o kampani, a navíc v nich vyzývá k podpoře této aktivity formou nákupu charitativního drinku.

 

Celková částka, kterou se během října kavárnám CrossCafe podaří vybrat, pak půjde formou darovací smlouvy Alianci žen s rakovinou prsu, která celou kampaň organizuje a jejíž náplní je právě podpořit a šířit prevenci rakoviny prsu.